2011. február 26., szombat

x''333

Mostanában nagyon belassultam >w<  irtó keveset blogolok ><
gomen gomen gomen
próbálok majd ezen változtatni ^^ (legalábbis meg próbálok remél majd sikerül^^ )
Szerdán már mentem suliba *w* csütörtökön csak 4 órám volt
10:50-kor már vége volt sulinak ^w^ (de csak azért mert tanárok mentek Ági néni bucsuztatójára)
Tegnap reggel tökre hideg volt >< délután kicsit kisütőt a nap =) erre 2-kor meg elkezdett esni a hó >w<
utálomutálomutálom>w<
lementem Martin elé az állomásra ö se örült neki jobban x'333


Ma megnéztem a Philia-t(Versailles) nyáá és nagyon meg szerettem *-*
Hizaki egyszerűen imádni való *-* meg a csizmája olyan cuki *-* kis pom-pom van rajta *-*
és és van egy olyan cuki beállása is áááá *fan görcse van * imádom *w*



majd lefotozom és fölrakom ^^
na de most megyek *afs hiányom van * xP

biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése