2011. február 10., csütörtök

Pár nap :\

Hétfőn suli után föl mentünk Asakohoz *-*
Jaj olyan kis édik a hörik *-* meg már tökre nagyok lettek^^
pedig milyen kicsik voltak^.^
Még kajált én hülyültem a körtékkel, almákkal  meg a paprikával xP
 Asako meg le perverzezett >< mint ha ö nem lenne az xP
Vissza mentünk Bolygóba vet öcsének tattoo-t
Ben 10-et vetünk^^


Kedden...vagy már nem tom melyik nap volt bent anya Pécsen 
hívót hogy kel-e az új mondo *-* persze, hogy igen^^
Van bene 2 oldalnyi yaoi *-*
Tegnap meg vetem Martinak a Valentin napi ajándékot^^
Pénteken vagy vasárnap oda is adom neki^^ <3
Majd rakok föl róla képet ha oda adtam neki^^
Nem lenne túl jó ha nézné blogot azt észre venné mit kap xP

Ma voltunk jelmez kölcsönzőbe Asakoval, mert öcsének kel farsangra jelmez ^^
Előjöt a gyerek korunk hülyültünk  én meg találtam egy tök jó szoknyát*-*


na biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése