2011. január 6., csütörtök

Vissza a való világba xP

Reggel már kelett, hogy mennyek suliba x P
Annyira nem akartam fölkelni(olyan jó volt 11 ig aludni lá-lá-lá) x D
Tesi...eseménytelen...nyelvtan O_O Ili-néni beijesztet hogy feleltet..de csak tollba mondást osztályzót meg kikaptam egy régebbi dolgozatot ^^" (kár volt parázni)
Fizika..unalmas volt x P..média tévéztünk x P..irodalom...fárasztó volt..és csak írtam-írtam ^^"
Meg ügyelni is kelett ma -___-" elegem van belőle^^"
Holnap elvileg jön Martin =) *yaattaaaaaaa*
Apa szerzet valami jó horror filmet *-* sztem holnap meg nézem^^
Zaku is akar átjönni valamelyik nap....lehet be szerveztük holnapra xP cum-cum^^
na mentem animézni^^
                                                                                                                                                         oyasumi^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése