2011. január 12., szerda

Spongyabob xP

Számtechen Ami mellett ültem a télről kelett hogy írjunk azt utána meg szerkeszteni ^^"
Jaj rajz előtt szünetbe bekatatnunk xP Spongya bobról besztünk.
Amilet -spongya bob, Én -Szandi xP Zaku-az a rák xP (a főnök)
Bolondok voltunk hát na xP
Órán filmet néztünk vagyis én meg Zaku meg több mint fél osztály  nem is nézte főleg, hogy angol volt xP
Olvasni meg nem akartunk a felíratott szal maradt a telo^^
Németen csoportba dolgoztunk^^
Zaku kezét meg végig rajzoltam xP
Bioszon írtunk elsősegély nyújtásból -___-"
Amival mentem haza^^
na de most mek sokan zaklatnak msn-en xP
                                                                                                                                                         biebie~chuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése