2010. október 17., vasárnap

Péntek és szombat.'

Péntek

suliban nem volt semmi különös sem

egyik szünetben Zaku nagy hangosan meg szólal:
 - Hé te lány, neked már megint egyre jobban zöldül ki az egyik szemed a másik meg megint egy barnább. 
hát mit ne mondjak csak néztem rá és elgondolkodtam, hogy most ez, hogy jutott eszébe, bár nála sosem lehet tudni. :D

egyik szünetben Edaval csip-csip csokát játszottunk
aztán meg, mint ki derült Zacsi felvette videora. :')
közben meg már Zakunak röhögő görcse volt tőlünk. :'D

úlolsó óra után vártuk, hogy hívjon Martin, hogy merre vannak.

aztán hívot és már kint vártak. ^^
elmentünk a Tescoba meg sétáltunk és nagyon jó volt. ^^
remélem még sok ilyen jó kis napunk lesz. ♥

Szombat:

4kor hívott Eda, hogy merre járok aztán hírtelen le eset, hogy úgy beszéltük meg, hogy talizunk, szóval gyorsan össze szedtem magam aztán már mentem is le hozzá. ^^
jó pár órán keresztül elbeszélgettünk, és szerintem még maradtunk is volna kint csak kb. már megfagytunk. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése