2010. október 25., hétfő

2010.10.22. '


reggel húgival mentem suliba és kb az egész utatt végig nevettük
töriből összefoglaltunk és hétfőn írunk Tz-t
töriből meg kikaptuk a dolgozatott és 4-es lett, eléggé meg is lepődtem rajta.

óra után mentünk ki suli elé húgival és vártuk a fiúkat, úgy volt, hogy ketten jönnek aztán végül hárman lettek. ^^"
mint sejtettem húginek nem jött be a Csabi bár meg is értem és spontán röhögő görcsöt kaptam tőle. x')
lementünk a csónakázó tóhoz dumálni meg szépen ki feküdtünk a stégre bár vissza gondolva lehet, hogy elég rossz ötlet volt, mert valami k*rva hideg volt.
mikor indultunk haza Martin elkisért egy darabon, majd ment a Mátéhoz. :)

délután át jött hozzám Zaku megint elég jól elszórakoztunk.
játszottunk, meg néztünk valami agyament mesét.:D
aztán mikor hívta a Szilvi, hogy kéne menni-e haza, haza kísértem. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése