2014. május 21., szerda

'gondolatok.'


Néha elgondolkodom, hogy mennyire mások vagyunk és, hogy sok ember csak ki akarja használni a másikat. Nem értem mire jó ez az egész ... csak valakivel érdekből lenni ? Csak azért, hogy legyen valaki aki " ellát " kajával, innivalóval vagy akár pénzel ? - szerintem ez szánalomra méltó .. érdek barátság ? megmondaná valaki, hogy ez mire jó ? Mert szerintem semmire, mert közben meg kölcsönösen elmondják egymást mindennek és ha valaki veszi a bátorságot, hogy ezt a p*fájukba vágja akkor még ő bunkó, szemét és a hazug. Meg szerintem senki sem tehet arról, hogy annyira irritáló már amit néha művelnek, hogy azt páran már nem hagyják szó nélkül. Meg ha már más is észre veszi, hogy a másikon élősködik valaki akkor szerintem ott már komoly gond van...
A másik meg nem értem, mért nem lehet egy lány és egy fiú közt barátság ? Ki mondja meg azt, hogy ez lehetetlen ? Meg mér van az ha együtt sétálunk vagy meg kérjük valamire, hogy ő lett a mi csicskánk ? Istenem, hol élünk ? Attól, mert őt már kb senki sem tudja elviselni a környezetében attól még a másikat békén hagyhatná és nem kéne, hogy beszólogasson azért, mert másnak van barátja akire számíthat neki meg senkije sincs..
Számomra ezek nagyon idegesítőek és nem tudok meg érteni a mai napig pár embert, de majd a jővő eldönti mit tartogat számukra.'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése