2012. december 23., vasárnap

mostanság..'


ismét nagyon elhanyagolom a blogolást, de valahogy mindig akkor kerülök gép közelbe mikor már fáradt vagyok és túlságosan lusta ahhoz, hogy neki álljak írogatni..


minden ajándékot sikeresen beszereztem, mamiéknak már oda is adtam még tegnap nem akartam haza hozni miután már észre vette mama. :')

az elmúlt 2 napom nagy része sütéssel telt el, és azt hiszem egy ideig nem fogok torta lapokat sütni. (elég volt most egy időre az a 6 db.)

elég unalmasan telik a téli szünet, meg elég sokat vagyok ideges is, tegnap esti is kb. plafonon voltam miután eszembe juttattak egy múltbéli emléket. :|

ma meg kb olyan szinten meg haragudtam saját magamra,hogy azt el sem tudom mondani.
vagyis nem is az, hogy haragudtam magamra, ha nem inkább kibaszottul bűntudatom van/volt.
de megígértem neki is és saját magamnak is, hogy menni fogok hozzá a két ünnep között, úgy átgondolva meg is értem, hogy azt hitte, hogy az a bizonyos valaki tett valamit, hogy nem mentem, mert mióta lent volt kb azóta nem voltam, de ezen változtatni fogok/akarok. : |

holnap szenteste ... azt hiszem már meg is van, hogy mivel fogom tölteni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése