2010. szeptember 2., csütörtök

Gomeeen. '


hát igen elég régen írtam már, de sok dolgom volt meg minden. ^^'
de kb 3hét kihagyás után ismét itt vagyok. ^^

elég sokat voltam kint hugimal ez alatt a 3 hét alatt meg Zakuval is voltam meg Dorival és Vikivel. ^^

egyik nap voltunk húgival Pécsen utána mikor meg jöttünk Zaku ki jött hozzánk és hülyültünk szokásunkhoz híven ^^

Voltunk egyszer várnál és fényképeztünk tavi Rózsákat (lesz is majd a végén kép^^)

Kaptam kis hörcsőgöket, annyira aranyosak, kis imádni valóak, 
van két kis csíkos törpe, meg egy fehér hosszú szőrű. ^^

voltam kint szőlőhegybe nenéjéknél, nagyon jó volt főleg, hogy unoka tesóim is lent voltak. :)

egyik nap mikor kint voltam Edussal hívót Zaku és kijött hozzánk és kaptam egy nagyon szép fülbe valót amit balcsiról hozott nekem. ^^
annyira szeretem ennek a lüke lánynak a fejét. :)

egyik nap kellett mennyünk suliba könyveket pakolni, de annyiból jó volt, hogy hülyültünk egy jót az osztály társakkal. ^^
és még az is ki derült, hogy Csipi vissza jön az osztályba, aminek örömére le nyúlta a telom azt kergettem a suliba, hogy vissza szerezzem. :')
de nem baj úgy összességében nagyon jó kis nap volt az is. :)

valamelyik nap Zakuval még a játszó teret is betámadtuk, nagyon jó volt. :D

Valamelyik nap volt lent Dórikám, és együtt megcsináltuk a Versailles-es plakátot. 
fogjuk rá, hogy jól sikerült bár lehet jobb lett volna ha kb félpercenként nem arra kellett volna figyeljek, hogy szól és fényképez. x'd
De nem baj imádom a lüke kis fejét. ^^

voltam Zakunál egyik nap nagyon jól elvoltunk, szokás szerint. ^^

Aztán kb szerintem kb ennyi. ^^

Pár kép. :)


Tavi Rózsák :



Suliban készült képek:

Én valami virág mögöt (Zaku fotozta)

Amival^^

3-man




Hintázos képek: ^__^

Dei beálás xD
 

Szívet rajzoltam xD


És utolsonak Dori csint képek ^^



 

 szokásomhoz híven hülye voltam de ezé nem megkövezni. :')

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése