2010. augusztus 5., csütörtök

pólók. ^^


Miután meg jött Zaku lebeszéltük az Anime Cont. ^^ 
meg segített befejezni Dóri pólóját is.
útána pedig neki is kellett csináljak egyett, amiből az sült ki, hogy mentünk vásárolni,
mert nem volt több fehér pólóm. :')
közben meg én is meg ő is vetünk pár cuccot conra. ^^

meg tetszet ez a torna cipő, nem tudtam ott hagyni. ^^

meg sikeresen beszereztem egy tők jó felsőt, és sztem conra azt húzom fel. ^^
végeztünk a vásárlással beültünk egy koktélra aztán utána jöttünk vissza hozzánk és megcsináltam neki is a pólót, közben meg sikeresen be is paráztattam Zakut, mert simába alkoholos filccel kezdtem még a körvonalakat is fel rajzolni, de végül is jól sikerült nem basztam el semmit.  

itt egy kép róla:


mikor már éppen fellélegeztem, hogy végeztem ki találta, hogy a rózsákat is csináljak meg szóval azt is meg csináltam végül egész jó lett. ^^



mikor végeztünk összepakoltunk és összeszedtem a cuccaimat amit átviszek hozzájuk
Utána meg mostunk fölsőket, na az is volt ám valami. ^^'


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése